Privacy

Wanneer je iets bij ons bestelt, wil je geen pottenkijkers. Geen vreemde gasten die zien wat je bestelt. Of erger nog: die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Met andere woorden geen Facebook praktijken. Gelijk heb je. Zouden wij ook niet willen. Daarom doen we er alles aan om jouw privé-gegevens ook echt privé te houden. Precies zoals we hebben afgesproken in de wet.

Allinshop.nl slaat je persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. En daar blijven ze ook. We geven je informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Beloofd. Om je aankopen zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we wel eerst gegevens van je nodig.

Wat willen we van je weten?
Voor- en achternaam ‘Hey’ zeg je maar tegen je vriendjes op straat. Toch?
Adres en woonplaats Onze bezorgers vinden racen véél leuker dan spoorzoekertje spelen. Met het juiste adres bezorgen ze je bestelling supersnel.
Telefoonnummer We nemen graag snel contact met je op over je bestelling. We bellen nog even als er iets onduidelijk is. Soms bellen we na afloop om te vragen of alles goed is gegaan. Dat scheelt ons een slapeloze nacht.
Betaalgegevens Om je order te kunnen betalen maken wij gebruik van een beveiligde betaalomgeving. Wanneer je met iDeal betaalt, worden je gegevens in onze administratie opgeslagen om de betaling aan jouw order te kunnen koppelen. Verder gebruiken we je bankrekeningnummer alleen wanneer je geld van ons terugkrijgt.
IP-adres In de winkel en op straat herkennen we je aan je ogen, op internet kijken we naar je IP-adres. We onthouden je voorkeuren en geven zo een passend advies. Door je IP-adres te onthouden, zorgen we meteen dat niemand anders gebruikmaakt van je ‘Mijn Account’.
E-mailadres Je krijgt een e-mail over je bestelling, factuur en de producten die je bij ons koopt. We mailen je onze reactie wanneer jij ons jouw mening hebt laten weten. En aanbiedingen en nieuwsbrieven, die krijg je ook per e-mail. Als je daarvoor toestemming geeft en als je daar blij van wordt. Ontvang je liever geen nieuwsbrieven en aanbiedingen meer? Je uitschrijven is zo gepiept: via de klantenservice, of nog sneller via de link onderaan de nieuwsbrief zelf.

Verder gebruiken we jouw gegevens voor het volgende:

Klantenservice Je kunt met ons bellen, mailen, facebooken en chatten. Om te zorgen dat je verhaal niet twee keer verteld hoeft te worden, onthouden we het. Oké, oké: met hulp van een notitie, want wij zijn stiekem ook maar mensen. Om onze service elke dag een beetje beter maken, analyseren we alle contactmomenten. Leren we veel van. Als we een telefoongesprek opnemen om te gebruiken als trainingsmateriaal, laten we je dat eerst even weten. Laten we een nieuwe medewerker mee luisteren om jou straks ook een All-In ervaring te kunnen geven vragen we dit even aan het begin van ons telefoongesprek.
Account In je ‘account’ staan jouw persoonlijke gegevens. Naam, aflever- en factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en inloggegevens. Handig, dan hoef je deze gegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. We bewaren ook gegevens over je eerdere bestellingen. Dan kunnen we je sneller helpen.
Nieuwsbrieven Je kunt je aanmelden voor verschillende nieuwsbrieven.  Voor de inhoud van nieuwsbrieven, checken we wat je hebt besteld en welke shops je hebt bezocht. Dan weten we ongeveer wat je leuk vindt. Ontvang je liever geen nieuwsbrieven meer? Je uitschrijven is zo geregeld: via de klantenservice, je of via de link onderaan de nieuwsbrief zelf.
Reviews Je kunt andere klanten helpen met jouw review. Door je ervaringen te delen, geef je anderen een nóg beter beeld van een product of dienst. We houden bij welke reviews je schrijft en belonen je daar ook voor.
Verbetering We doen alles voor een glimlach, maar we zien niet altijd of dat lukt. Misschien kon het eigenlijk veel beter. Om te checken of de missie is geslaagd, gebruiken we je gegevens. We benaderen je soms voor een klantonderzoek. Verder willen we weten hoe de afhandeling van een klacht ging en wat je van onze nieuwsbrief vindt. Daarom verzamelen we klantgedrag. Zo kunnen we je leesgedrag analyseren en content maken die bij jouw wensen past. Dit doen we door unieke bezoeken te registreren, met alle activiteiten die daarbinnen plaatsvinden. Denk hierbij aan het bekijken van pagina’s, ergens op inzoomen of op links klikken. Natuurlijk gaan we altijd netjes met je gegevens om. Soms voert een ander deze checks voor ons uit. Die houdt zich dan ook aan de privacy-regels.
Acties Ken je die verhalen van loterijwinnaars die nooit komen opdagen? Juist. Natuurlijk laat je je naam en e-mailadres achter als je meedoet aan een All-in-actie. Je hoort dan van ons of je gewonnen hebt. We gebruiken deze gegevens ook om onze acties te analyseren. Zo worden ze elke keer nóg leuker.
Advies op maat Je las het al: we maken je graag blij. Daarom leren we je graag goed kennen. Als je onze shop bezoekt, ons liket op Facebook, of iets bij ons bestelt, onthouden we wat je nodig hebt. Wij doen het zoekwerk en helpen je met mooie aanbiedingen, bijvoorbeeld per mail, per post of door speciale folders in je brievenbus. En om nuttige advertenties te laten zien op bijvoorbeeld Facebook. Het heeft inderdaad te maken met cookies.
Fraudepreventie Het liefst vertrouwen we alles en iedereen. Maar dat is een beetje dom. Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. En als je je echt héél verdacht maakt, moeten we je gegevens doorgeven aan overheidsinstanties. Liever niet doen dus, dan houden we het leuk.

Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Je kunt dit zelf doen via je ‘Mijn account’. Of je laat het ons weten per post of e-mail. O ja, let op: als je een bestelling hebt geplaatst, is het achteraf niet mogelijk de naam op de factuur aan te passen. Dan weet je dat.